Obsługa klienta

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr

call center_M

Obsługa klienta

Rozmowa przez telefon

 

Pracownicy call center są wizytówką firmy. Od nich zależy stopień sprzedaży w firmie. Powinni reprezentować sobą wysoki poziom obsługi klienta, umieć odpowiedzieć na każde pytanie klienta oraz zachęcić do sprzedaży usług firmy.

 

Cel szkolenia:

Uczestnicy poznają skuteczne metody rozmowy przez telefon. Nauczą się tak prowadzić rozmowę, aby klient nabył przekonanie o wysokiej jakości usług.

 

Uczestnicy:
Pracownicy rejestracji, call center, telemarketingu

 

Korzyści:

Uczestnicy nauczą się w pełni profesjonalnie prowadzić rozmowy przez telefon, zachęcając do zakupu usług czy produktu. Ponadto poznają skuteczne metody kształtujące dobre samopoczucie klienta.

 

Tematyka:

Psychologiczne potrzeby klienta

  • Psychologiczne potrzeby klienta
  • Czynniki wpływające na sukces sprzedaży
  • Rola i znaczenie komunikacji w kształtowaniu zadowolenia klienta
  • Znaczenie pracy całego zespołu i ocena końcowa klienta
  • Jak zrozumieć punkt widzenia klienta- kształtowanie empatii

 

Rozmowa przez telefon

  • Czynniki profesjonalnie przeprowadzonej rozmowy przez telefon
  • Znaczenie tonu głosu, modulacji, intonacji
  • Znaczenie mowy werbalnej i niewerbalnej w kontakcie telefonicznym
  • Sztuka dostosowania odpowiedzi do rozmówcy
  • Jak odpowiadać na trudne pytania: (np.: dlaczego tyle kosztuje, nie jest mi to potrzebne, dlaczego tak długo mam czekać, itp.), aby dać pełne zrozumienie klientowi i jednocześnie zachęcić do zakupu towaru czy usługi
  • Sztuka zadawania pytań- kto pyta ten prowadzi- kształtowanie perswazji i przywództwa
  • Język korzyści- jak zmotywować klienta do zakupu
  • Jak zakończyć rozmowę, aby móc kontynuować w przyszłości rozmowy

 

Forma szkolenia

Wykład, połączony z prezentacją multimedialną
Ćwiczenia
Scenki sytuacyjne z podziałem na role- realne sytuacje zawodowe
Studium przypadku – realne sytuacje zawodowe
Praca z dyktafonem i kamerą video
Gry
Dyskusja

Informacje i zapisy:

tel. 506 119 648