Obsługa klienta

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr

Obsługa klienta

Sprzedaż i negocjacje

 Sprzedaż i negocjacje 

Handlowiec jest wizytówką firmy i jej jakości. Od jego skuteczności w sprzedaży zależy kondycja firmy. Handlowiec powinien reprezentować sobą wysoki poziom obsługi, umieć odpowiedzieć na każde pytanie klienta oraz mieć umiejętności promocji i sprzedaży produktów i usług firmy.

 

Cel szkolenia:

Handlowcy poznają skuteczne metody rozmowy przez telefon. Nauczą się tak prowadzić rozmowę, aby klient nabył przekonanie o wysokiej jakości produktów czy usług firmy i z nich skorzystał.

 

Uczestnicy:
Uczestnikami tego są handlowcy z każdej dziedziny handlu

 

 

Korzyści:

Uczestnicy poznają metody odpowiedzi na wszelkie pytania w taki sposób, aby wzbudzić w nim szacunek do jakości produktu czy usługi . Nauczą się w pełni profesjonalnie prowadzić rozmowy przez telefon, zachęcając do zakupu produkty czy usługi.

 

Tematyka:

 

Psychologiczne potrzeby klienta

 

  • Psychologiczne potrzeby klienta
  • Czynniki wpływające na sukces firmy
  • Rola i znaczenie handlowca w kształtowaniu zadowolenia klienta
  • Jak zrozumieć punkt widzenia klienta- kształtowanie empatii

 

Rozmowa przez telefon

 

  • Czynniki profesjonalnie przeprowadzonej rozmowy przez telefon
  • Znaczenie tonu głosu, modulacji, intonacji
  • Sztuka dostosowania odpowiedzi do rozmówcy
  • Jak odpowiadać na trudne pytania: (np.: dlaczego tyle kosztuje, kogo Pani poleci, jakie są korzyści tego produktu, dlaczego tak długo mam czekać, itp.), aby dać pełne zrozumienie klientowi
  • Sztuka zadawania pytań- kto pyta ten prowadzi- kształtowanie perswazji i przywództwa

 

Kontakt bezpośredni z klientem  

 

  • Znaczenie mowy werbalnej i niewerbalnej w kontakcie bezpośrednim
  • Jak elegancko radzić sobie z wątpliwościami pacjenta nt. ceny i jakości
  • Język korzyści

 

 

Forma szkolenia

 

Wykład, połączony  z prezentacją multimedialną

Ćwiczenia
Scenki sytuacyjne z podziałem na role- realne sytuacje zawodowe
Studium przypadku – realne sytuacje zawodowe

Praca z dyktafonem  i kamerą video

Gry
Dyskusja

 

Informacje i zapisy:

tel. 506 119 648