OPINIE

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr

Zenni-Med

Dziękuję za przeprowadzenie przez Panią Annę Ożarek trzydniowego szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi  i komunikacji z pacjentem…
Po szkoleniu mój zespół zyskał więcej pewności w relacji z pacjentem, stał się bardziej proaktywny, profesjonalny i asertywny. Dzięki kursowi potrafimy bardzie słuchać i rozumieć potrzeby pacjenta i wyjść im naprzeciw, pokazać korzyści naszych usług oraz radzić sobie  wątpliwościami i obiekcjami pacjenta.
Szkolenie przeprowadzone przez Panią Annę uważamy za bardzo dobrą inwestycję. Było przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym i dydaktycznym.

 

Zenni Med.2015-page-001

Synexus Sp. zo.o.

W dniach 12-13 stycznia 2015 we Wrocławiu odbyło się szkolenie z zakresu ” Leczenie zespołu uzależnienie od tytoniu u pacjentów uczestniczących w badaniu klinicznym” dla personelu medycznego firmy Synexus Polska Sp. zo.o. organizowane przez p. Annę Ożarek reprezentującą firmę ADN. Szkolenie zostało zorganizowane i przeprowadzone w sposób profesjonalny. Przygotowany wcześniej program szkolenia oraz materiały szkoleniowe zostały przygotowane z dużą starannością i estetyką zewnętrzną a tym samym zostały dopasowane do potrzeb naszej firmy.

1. Synexus-page-001

Mar-dent

Mam kontakt z Panią Anną Ożarek od 2005 roku i zawsze cechuje ją profesjonalizm i wysoka kultura osobista. Podziwiam jej umiejętność nawiązywania i pielęgnowania relacji z klientem, która jest godna naśladowania. Doceniam jej siłę perswazji i sztukę pokazywania korzyści usług, które promuje. Cenię jej wiedzę trenerską z zakresu psychologii komunikacji i obsługi pacjenta oraz rozwoju osobistego i coachingu oraz sposób jej przekazu i dopasowania do osoby i grupy.

Dyrektor Mariola Krzykawska

2. Mar-dent-page-001

Dentika

Kontakty między Przychodnią Dentika a Panią Anną Ożarek rozpoczęły się w 2008 na szkoleniu zamkniętym organizowanym dla recepcjonistek pracujących w naszej klinice i trwają do dnia dzisiejszego. W tym czasie Pani Anna Ożarek prowadziła szkolenie I i II stopnia dla recepcjonistek. W roku 2012 ponownie szkoliłam swój zespół na szkoleniu otwartym, które również prowadziła Pani Anna Ożarek. Na szczególną pochwałę zasługuje niesamowity duży kontakt Wykładowcy z uczestnikami szkolenia oraz jej zaangażowanie w rozwiązanie problemu każdego uczestnika.

Prezes Bogusława Malec

3.Dentika-page-001

Dentaria

Współpracę z Panią Anną Ożarek nawiązałam kilka lat temu, osobiście biorąc udział w organizowanym przez Nią szkoleniu. Przygotowanie merytoryczne, entuzjazm oraz siła perswazji w zdecydowany sposób zmotywowały mnie do zmian. Świadomość korzyści wyniesionych z przeprowadzonego coachingu skłoniła mnie do wysłania na szkolenie również mojego zespołu. Pani Anna poprzez swoje kompetencje i wysoki profesjonalizm, ale także pasję i wrażliwość, spowodowała, że moim pracownicy stanowią teraz w pełni zintegrowany zespół, świadomy konieczności szukania rozwiązań i współpracy wewnętrznej.

Właściciel lek. dent Iwona Żuławińska

6.Dentaria-page-001

Aplauz

Odbyłam indywidualny coaching prowadzony przez Panią Annę Ożarek, która jest profesjonalnym coachem. Z wielkim zaangażowaniem wykonuje swoją pracę. Pani Ania jest niezwykle ciepłą i serdeczną osobą, która ma doskonały kontakt z uczestnikiem szkolenia. W sposób kompetentny, niezwykle przystępny i zrozumiały przekazuje wiedzę i umiejętności, które z wielką ciekawością utrwala z uczestnikiem, mając na uwadze, aby umiejętności przełożyć na życie zawodowe i osobiste. Forma zajęć jest otwarta oraz wymaga aktywnego uczestnictwa i zaangażowania, co pozwala na efektywne i szybkie doskonalenie umiejętności.

Dorota Stefanik

5.Aplauz-page-001

Impladent

Pani Anna Ożarek jest merytoryczną kompetentną osobą. Po szkoleniu rejestratorki były zmotywowane do bardziej profesjonalnej obsługi oraz do odpowiedniego podejścia psychologicznego do pacjentów, starały się zrozumieć ich obawy i oczekiwania. Pani Ania jest z nami w stałym kontakcie telefonicznymi w razie potrzeby służy radą. Szkolenia przeprowadzone przez Panią Annę Ożarek są ciekawe oraz inspirują do dalszego rozwoju zawodowego i osobistego.

dr n. med. Adam Ziemlewski

4.Impladent-page-001

Hadent

Pani Anna Ożarek od kilka lat już współpracuje z Hadent organizując i prowadząc szkolenia z zakresu komunikacji w gabinecie stomatologicznym. Jest kompetentna, zorganizowana i komunikatywna. Ma wiedzę  doświadczenie w szkoleniach dla personelu medycznego zarówno organizacyjną, jak i merytoryczną. Potrafi wysłuchać i doradzić. Znajduje rozwiązania, dostrzega potrzeby, potrafi przekonać. Jest miłą, godną polecenia osobą.

Właściciel Hanna Chaciewicz

7.Hadent-page-001

Dr Przybysz

Z Panią Anna Ożarek współpracuje od 2005 roku. Zespół mojej praktyki stomatologicznej uczestniczył w kolejnych szkoleniach prowadzonych z zakresu komunikacji w gabinecie stomatologicznym, prowadzonych przez Panią Anię przez 7 lat. Panią Anię cechuje profesjonalizm, wysoka kultura osobista, kompetencja. Ma dużą wiedzę merytoryczną i doświadczenie w szkoleniach dla personelu medycznego.

właściciel lek. dent. Bożena Przybysz

8.dr Przybysz-page-001