OPINIE

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr

Zenni-Med

Dziękuję za przeprowadzenie przez Panią Annę Ożarek trzydniowego szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi  i komunikacji z pacjentem…
Po szkoleniu mój zespół zyskał więcej pewności w relacji z pacjentem, stał się bardziej proaktywny, profesjonalny i asertywny. Dzięki kursowi potrafimy bardzie słuchać i rozumieć potrzeby pacjenta i wyjść im naprzeciw, pokazać korzyści naszych usług oraz radzić sobie  wątpliwościami i obiekcjami pacjenta.
Szkolenie przeprowadzone przez Panią Annę uważamy za bardzo dobrą inwestycję. Było przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym i dydaktycznym.

 

Synexus Sp. zo.o.

W dniach 12-13 stycznia 2015 we Wrocławiu odbyło się szkolenie z zakresu ” Leczenie zespołu uzależnienie od tytoniu u pacjentów uczestniczących w badaniu klinicznym” dla personelu medycznego firmy Synexus Polska Sp. zo.o. organizowane przez p. Annę Ożarek reprezentującą firmę ADN. Szkolenie zostało zorganizowane i przeprowadzone w sposób profesjonalny. Przygotowany wcześniej program szkolenia oraz materiały szkoleniowe zostały przygotowane z dużą starannością i estetyką zewnętrzną a tym samym zostały dopasowane do potrzeb naszej firmy.

Mar-dent

Mam kontakt z Panią Anną Ożarek od 2005 roku i zawsze cechuje ją profesjonalizm i wysoka kultura osobista. Podziwiam jej umiejętność nawiązywania i pielęgnowania relacji z klientem, która jest godna naśladowania. Doceniam jej siłę perswazji i sztukę pokazywania korzyści usług, które promuje. Cenię jej wiedzę trenerską z zakresu psychologii komunikacji i obsługi pacjenta oraz rozwoju osobistego i coachingu oraz sposób jej przekazu i dopasowania do osoby i grupy.

Dyrektor Mariola Krzykawska

Dentika

Kontakty między Przychodnią Dentika a Panią Anną Ożarek rozpoczęły się w 2008 na szkoleniu zamkniętym organizowanym dla recepcjonistek pracujących w naszej klinice i trwają do dnia dzisiejszego. W tym czasie Pani Anna Ożarek prowadziła szkolenie I i II stopnia dla recepcjonistek. W roku 2012 ponownie szkoliłam swój zespół na szkoleniu otwartym, które również prowadziła Pani Anna Ożarek. Na szczególną pochwałę zasługuje niesamowity duży kontakt Wykładowcy z uczestnikami szkolenia oraz jej zaangażowanie w rozwiązanie problemu każdego uczestnika.

Prezes Bogusława Malec

Dentaria

Współpracę z Panią Anną Ożarek nawiązałam kilka lat temu, osobiście biorąc udział w organizowanym przez Nią szkoleniu. Przygotowanie merytoryczne, entuzjazm oraz siła perswazji w zdecydowany sposób zmotywowały mnie do zmian. Świadomość korzyści wyniesionych z przeprowadzonego coachingu skłoniła mnie do wysłania na szkolenie również mojego zespołu. Pani Anna poprzez swoje kompetencje i wysoki profesjonalizm, ale także pasję i wrażliwość, spowodowała, że moim pracownicy stanowią teraz w pełni zintegrowany zespół, świadomy konieczności szukania rozwiązań i współpracy wewnętrznej.

Właściciel lek. dent Iwona Żuławińska

Aplauz

Odbyłam indywidualny coaching prowadzony przez Panią Annę Ożarek, która jest profesjonalnym coachem. Z wielkim zaangażowaniem wykonuje swoją pracę. Pani Ania jest niezwykle ciepłą i serdeczną osobą, która ma doskonały kontakt z uczestnikiem szkolenia. W sposób kompetentny, niezwykle przystępny i zrozumiały przekazuje wiedzę i umiejętności, które z wielką ciekawością utrwala z uczestnikiem, mając na uwadze, aby umiejętności przełożyć na życie zawodowe i osobiste. Forma zajęć jest otwarta oraz wymaga aktywnego uczestnictwa i zaangażowania, co pozwala na efektywne i szybkie doskonalenie umiejętności.

Dorota Stefanik

Impladent

Pani Anna Ożarek jest merytoryczną kompetentną osobą. Po szkoleniu rejestratorki były zmotywowane do bardziej profesjonalnej obsługi oraz do odpowiedniego podejścia psychologicznego do pacjentów, starały się zrozumieć ich obawy i oczekiwania. Pani Ania jest z nami w stałym kontakcie telefonicznymi w razie potrzeby służy radą. Szkolenia przeprowadzone przez Panią Annę Ożarek są ciekawe oraz inspirują do dalszego rozwoju zawodowego i osobistego.

dr n. med. Adam Ziemlewski

Hadent

Pani Anna Ożarek od kilka lat już współpracuje z Hadent organizując i prowadząc szkolenia z zakresu komunikacji w gabinecie stomatologicznym. Jest kompetentna, zorganizowana i komunikatywna. Ma wiedzę  doświadczenie w szkoleniach dla personelu medycznego zarówno organizacyjną, jak i merytoryczną. Potrafi wysłuchać i doradzić. Znajduje rozwiązania, dostrzega potrzeby, potrafi przekonać. Jest miłą, godną polecenia osobą.

Właściciel Hanna Chaciewicz

Dr Przybysz

Z Panią Anna Ożarek współpracuje od 2005 roku. Zespół mojej praktyki stomatologicznej uczestniczył w kolejnych szkoleniach prowadzonych z zakresu komunikacji w gabinecie stomatologicznym, prowadzonych przez Panią Anię przez 7 lat. Panią Anię cechuje profesjonalizm, wysoka kultura osobista, kompetencja. Ma dużą wiedzę merytoryczną i doświadczenie w szkoleniach dla personelu medycznego.

właściciel lek. dent. Bożena Przybysz