Obsługa klienta
Rozmowa przez telefon
Pracownicy call center są wizytówką firmy. Od nich zależy stopień sprzedaży w firmie. Powinni reprezentować sobą wysoki poziom obsługi klienta, umieć odpowiedzieć na każde pytanie klienta oraz zachęcić do sprzedaży usług firmy.
Cel szkolenia:
Uczestnicy poznają skuteczne metody rozmowy przez telefon. Nauczą się tak prowadzić rozmowę, aby klient nabył przekonanie o wysokiej jakości usług.
Uczestnicy:
Pracownicy rejestracji, call center, telemarketingu
Korzyści:
Uczestnicy nauczą się w pełni profesjonalnie prowadzić rozmowy przez telefon, zachęcając do zakupu usług czy produktu. Ponadto poznają skuteczne metody kształtujące dobre samopoczucie klienta.
Tematyka:
Psychologiczne potrzeby klienta
- Psychologiczne potrzeby klienta
- Czynniki wpływające na sukces sprzedaży
- Rola i znaczenie komunikacji w kształtowaniu zadowolenia klienta
- Znaczenie pracy całego zespołu i ocena końcowa klienta
- Jak zrozumieć punkt widzenia klienta- kształtowanie empatii
Rozmowa przez telefon
- Czynniki profesjonalnie przeprowadzonej rozmowy przez telefon
- Znaczenie tonu głosu, modulacji, intonacji
- Znaczenie mowy werbalnej i niewerbalnej w kontakcie telefonicznym
- Sztuka dostosowania odpowiedzi do rozmówcy
- Jak odpowiadać na trudne pytania: (np.: dlaczego tyle kosztuje, nie jest mi to potrzebne, dlaczego tak długo mam czekać, itp.), aby dać pełne zrozumienie klientowi i jednocześnie zachęcić do zakupu towaru czy usługi
- Sztuka zadawania pytań- kto pyta ten prowadzi- kształtowanie perswazji i przywództwa
- Język korzyści- jak zmotywować klienta do zakupu
- Jak zakończyć rozmowę, aby móc kontynuować w przyszłości rozmowy
Forma szkolenia
Wykład, połączony z prezentacją multimedialną
Ćwiczenia
Scenki sytuacyjne z podziałem na role- realne sytuacje zawodowe
Studium przypadku – realne sytuacje zawodowe
Praca z dyktafonem i kamerą video
Gry
Dyskusja
Informacje i zapisy:
tel. 506 119 648