Stres w pracy

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr

Stres w pracy

Walka ze stresem

Praca z klientem jest wyzwaniem. Tym bardziej, że obecnie klienci są coraz bardziej wymagający i świadomi swoich praw. Handlowcy, menadżerowie, pracownicy call center nie radzą sobie z negatywnymi nastrojami i emocjami różnych ludzi. Sami są zbyt mocno przeciążeni obowiązkami i nie wiedzą jak poradzić sobie ze stresem.

Cel:

Szkolenie nauczy radzić sobie z trudnymi sytuacjami. Pokaże jak nie dać wyprowadzić się z równowagi, mieć dobre nastawienie i samopoczucie i nie poddać się stresowi oraz  posiadać umiejętności zapobiegania szkodliwym skutkom jego działania.
Uczestnicy:
Handlowcy, menedżerowie , pracownicy obsługi klienta

Korzyści:

  • Poznanie przyczyn stresu oraz mechanizmów działania stresu na płaszczyźnie fizjologicznej, emocjonalnej i poznawczej.
  • Nabycie umiejętności zapobiegania nadmiernemu stresowi w pracy.
  • Poznanie technik radzenia sobie w sytuacji stresowej, z trudnym pacjentem.
  • Opanowanie metod radzenia sobie z własnymi emocjami – skuteczne metody relaksacji

Tematyka:

Wpływ stresu na organizm

  • Fizjologia stresu
  • Psychosomatyka
  • Najczęstsze reakcje stresu na organizm
  • Skutki stresu krótkotrwałego i długotrwałego
  • Zmęczenie, trema, stres, czy syndrom wypalenia – diagnozowanie

Zmiana czynników wewnętrznych

  • Zmiana wewnętrznych programów wywołujących stres
  • Planowanie i organizacja pracy własnej
  • ABC sukcesu w stresie- jak robią to najlepsi
  • Wyrażanie emocji w sposób asertywny i budujący relacje z drugim człowiekiem
  • Relaksacja, wizualizacja, wyciszenie- motody radzenia sobie ze stresem

Zmiana czynników zewnętrznych

  • Konstruktywna krytyka- jak krytykować i przyjmować krytykę
  • Spirala gniewu- jak radzić sobie z gniewem pacjenta
  • Jak pozytywnie rozwiązać reklamacje
  • Trudny Klient- jak sobie z nim radzić

Forma szkolenia

Wykład, połączony z prezentacją multimedialną
Ćwiczenia
Scenki sytuacyjne z podziałem na role- realne sytuacje zawodowe
Studium przypadku – realne sytuacje zawodowe
Praca z dyktafonem i kamerą video
Gry
Dyskusja

Informacje i zapisy:

tel. 506 119 648