Tajemniczy pacjent
Telefon, w przychodni
Tajemniczy pacjent przez telefon
Średni personel jest wizytówka przychodni. Od rejestratorki zależy, czy pacjent zapisze się na wizytę i z jakim przyjdzie nastawieniem.
Proponujemy usługą tajemniczego pacjenta sprawdzić poziom następujących umiejętności w rozmowie rejestratorki z pacjentem:
- dopasowanie się do pacjenta
- poziom relacji i empatii
- prostota przekazu i jego zrozumienie przez pacjenta
- pokazanie korzyści z wizyty
- pokazanie wysokiej jakości usług
- poziom zmotywowania pacjenta do wizyty
- poziom bezpieczeństwa pacjenta
- poziom komfortu pacjenta
Rozmowa tajemniczego pacjenta z rejestratorką zostanie nagrana. Na jej postawie stworzymy
raport z całej rozmowy i wskażemy dobre strony i błędy do poprawy oraz zasugerujemy bardziej profesjonalne odpowiedzi i zachowania.
Tajemniczy pacjent w przychodni
Ocenie podlegają wszystkie osoby, które mają kontakt z tajemniczmym pacjnetem, od wejścia do wyjścia z przychodni.
Cały przebieg wizyty zostanie dokładnie opisany, wskażemy dobre strony i błędy do poprawy oraz zasugerujemy bardziej profesjonalne odpowiedzi i zachowania każdej osoby, która miała kontakt z pacjentem.
Analizie zostanie poddane:
- dopasowanie się do pacjenta
- poziom relacji i empatii
- prostota przekazu i jego zrozumienie przez pacjenta
- pokazanie korzyści z danego leczenia
- pokazanie wysokiej jakości usług
- poziom zmotywowania pacjenta do wizyty
- zmotywowanie pacjenta do dobrych rozwiązań medycznych
- poziom bezpieczeństwa pacjenta
- poziom komfortu pacjenta